Elakadtál egy egyjátékos küldetésben? Ezekkel a csalásokkal könnyedén előnyhöz juthatsz. A kód használatához nyomd meg az Enter-t, gépeld be a kódot és nyomd meg újra az Enter-t. A ’Cheat Code Enabled’ üzenetnek kell megjelennie. Ezek a kódok csak egyjátékos küldetésekben és egyéni pályákon működnek.
normál (a legtöbb kézifegyveres egység)
gyenge páncél ellen jó
szúró (a legtöb távoli támadással rendelkező egység)
nagy egységek ellen jó
Ostrom (tüzérség)
épületek ellen jó
A páncélok típusa
WarpTen
Felgyorsítja az épületek és egységek építését
IocainePowder
Gyors halál/hanyatlás
WhosYourDaddy
Isten mód
KeyserSoze [mennyiség]
X aranyat ad
LeafitToMe [mennyiség]
X fát ad
GreedIsGood [mennyiség]
X aranyat és fát ad
PointBreak
Eltűnteti az élelemkorlátozást
ThereIsNoSpoon
Végtelen mana
StrengthAndHonor
Nincs vereség
Motherland [faj] [szint]
Szintugrás
SomebodySetUpUsTheBomb
Azonnali vereség
AllYourBaseAreBelongToUs
Azonnali győzelem
WhoIsJohnGalt
Kutatás engedélyezése
SharpAndShiny
Fejlesztések kutatása
IseeDeadPeople
A háború ködének eltávolítása
Synergy
A technológiai fa követelményeinek kikapcsolása
RiseAndShine
Hajnalra állítja a napszakot
LightsOut
Alkonyra állítja a napszakot
DayLightSaving [time]
Ha beállítasz egy időt, a napszak oda vált, egyébként az idő váltakozva megáll és folytatódik
A támadás típusa
gyenge (a legtöbb távoli támadással rendelkező egység)
közepes (a legtöbb alacsony szintű kézifegyveres egység)
erős (a legtöbb repülő egység, magas szintű kézifegyveres egység)
Hősök
erőd (épületek) – minden típus ellen nagy védelem, kivéve az ostromot
Sebzés és páncélosztály rendszer
Minden a játékban szereplő egység rendelkezik egy páncéltípussal és egy fegyvertípussal (a Startcraft-hoz hasonlóan).
Minden fegyvertípus különböző hatékonysággal rendelkezik az egyes páncéltípusokkal szemben. Például a Grunt szokásos sebzéséhez 50% bónusz adódik a „gyenge” egységekkel szemben, mint az Íjász, a Karabélyos és a Troll fejvadász. Az Íjász sebzése szúró típusú, ami az olyan erős egységek ellen okoz többlet sebzést mint a Grifflovas.
A rendszer az egységek keverését bátorítja. Ha az ellenfél távoli támadással rendelkező támadókat épít, a magától értetődő válasz erre kézifegyveres egységek gyártása, melyek támadási bónusszal rendelkeznek ellenük. Azonban mivel a távoli támadással rendelkező támadók nagy sebzéssel rendelkeznek, érdemes kevert támadócsoportokat kialakítani, mivel az íjászok több sebzést okoznak a kézifegyveres csapatoknak, ha őket is kézifegyveres csapatok védik.
Támadás típusa vs. Páncél típusa táblázat
Gyenge
Közepes
Erős
Erőd
Hős
Szokásos
150%
100%
100%
50%
100%
Szúró
75%
100%
150%
35%
50%
Ostrom
50%
100%
100%
150%
50%
Varázslat
100%
100%
100%
100%
75%
Sebzéscsökkenés és növekedés páncélok esetében
Pozitív páncél esetében a sebzéscsökkenés = ((páncél)*0,06)/1+0,06*(páncél)) Negatív páncél esetében a sebzésnövekedés = 2-0,94^(-páncél) mivel negatív páncélpontszám esetén több sebzést szenvedsz el.
Ha több információra van szükséged, nézd át a következő táblázatot. Az 1-es pozitív páncél 5,7%-al csökkenti a sebzést. Egy 10-es negatív páncél 46,1%-al növeli a sebzést.