Elakadtál egy egyjátékos küldetésben? Ezekkel a csalásokkal könnyedén előnyhöz juthatsz. A kód használatához nyomd meg az Enter-t, gépeld be a kódot és nyomd meg újra az Enter-t. A ’Cheat Code Enabled’ üzenetnek kell megjelennie. Ezek a kódok csak egyjátékos küldetésekben és egyéni pályákon működnek.
A páncélok típusa normál (a legtöbb kézifegyveres egység) |
gyenge páncél ellen jó |
szúró (a legtöb távoli támadással rendelkező egység) |
nagy egységek ellen jó |
Ostrom (tüzérség) |
épületek ellen jó |
A támadás típusa WarpTen |
Felgyorsítja az épületek és egységek építését |
IocainePowder |
Gyors halál/hanyatlás |
WhosYourDaddy |
Isten mód |
KeyserSoze [mennyiség] |
X aranyat ad |
LeafitToMe [mennyiség] |
X fát ad |
GreedIsGood [mennyiség] |
X aranyat és fát ad |
PointBreak |
Eltűnteti az élelemkorlátozást |
ThereIsNoSpoon |
Végtelen mana |
StrengthAndHonor |
Nincs vereség |
Motherland [faj] [szint] |
Szintugrás |
SomebodySetUpUsTheBomb |
Azonnali vereség |
AllYourBaseAreBelongToUs |
Azonnali győzelem |
WhoIsJohnGalt |
Kutatás engedélyezése |
SharpAndShiny |
Fejlesztések kutatása |
IseeDeadPeople |
A háború ködének eltávolítása |
Synergy |
A technológiai fa követelményeinek kikapcsolása |
RiseAndShine |
Hajnalra állítja a napszakot |
LightsOut |
Alkonyra állítja a napszakot |
DayLightSaving [time] |
Ha beállítasz egy időt, a napszak oda vált, egyébként az idő váltakozva megáll és folytatódik |
Sebzés és páncélosztály rendszerMinden a játékban szereplő egység rendelkezik egy páncéltípussal és egy fegyvertípussal (a Startcraft-hoz hasonlóan).
Minden fegyvertípus különböző hatékonysággal rendelkezik az egyes páncéltípusokkal szemben. Például a Grunt szokásos sebzéséhez 50% bónusz adódik a „gyenge” egységekkel szemben, mint az Íjász, a Karabélyos és a Troll fejvadász. Az Íjász sebzése szúró típusú, ami az olyan erős egységek ellen okoz többlet sebzést mint a Grifflovas.
A rendszer az egységek keverését bátorítja. Ha az ellenfél távoli támadással rendelkező támadókat épít, a magától értetődő válasz erre kézifegyveres egységek gyártása, melyek támadási bónusszal rendelkeznek ellenük. Azonban mivel a távoli támadással rendelkező támadók nagy sebzéssel rendelkeznek, érdemes kevert támadócsoportokat kialakítani, mivel az íjászok több sebzést okoznak a kézifegyveres csapatoknak, ha őket is kézifegyveres csapatok védik.
Támadás típusa vs. Páncél típusa táblázat gyenge (a legtöbb távoli támadással rendelkező egység) |
közepes (a legtöbb alacsony szintű kézifegyveres egység) |
erős (a legtöbb repülő egység, magas szintű kézifegyveres egység) |
Hősök |
erőd (épületek) – minden típus ellen nagy védelem, kivéve az ostromot |
Sebzéscsökkenés és növekedés páncélok esetébenPozitív páncél esetében a sebzéscsökkenés = ((páncél)*0,06)/1+0,06*(páncél)) Negatív páncél esetében a sebzésnövekedés = 2-0,94^(-páncél) mivel negatív páncélpontszám esetén több sebzést szenvedsz el.
Ha több információra van szükséged, nézd át a következő táblázatot. Az 1-es pozitív páncél 5,7%-al csökkenti a sebzést. Egy 10-es negatív páncél 46,1%-al növeli a sebzést.
|
Gyenge |
Közepes |
Erős |
Erőd |
Hős |
Szokásos |
150% |
100% |
100% |
50% |
100% |
Szúró |
75% |
100% |
150% |
35% |
50% |
Ostrom |
50% |
100% |
100% |
150% |
50% |
Varázslat |
100% |
100% |
100% |
100% |
75% |
Páncél
|
növekedés
|
Páncél
|
csökkenés |
Páncél
|
|
Páncél
|
csökkenés
|
-10
|
46.14%
|
1
|
5.66%
|
11
|
39.76%
|
21
|
55.75%
|
-9
|
42.70%
|
2
|
10.71%
|
12
|
41.86%
|
22
|
56.90%
|
-8
|
39.04%
|
3
|
15.25%
|
13
|
43.82%
|
23
|
57.98%
|
-7
|
35.15%
|
4
|
19.35%
|
14
|
45.65%
|
24
|
59.02%
|
-6
|
31.01%
|
5
|
23.08%
|
15
|
47.37%
|
25
|
60.00%
|
-5
|
26.61%
|
6
|
26.47%
|
16
|
48.98%
|
26
|
60.94%
|
-4
|
21.93%
|
7
|
29.58%
|
17
|
50.54%
|
27
|
61.83%
|
-3
|
16.94%
|
8
|
32.43%
|
18
|
51.92%
|
28
|
62.69%
|
-2
|
11.64%
|
9
|
35.06%
|
19
|
53.27%
|
29
|
63.50%
|
-1
|
6.00%
|
10
|
37.50%
|
20
|
54.55%
|
30
|
64.29%
|
|
|